Wednesday, April 28, 2010

SAYA PUNYA BLOG , SUKA HATI SAYA LAH ! :)

Okay2,
PERHATIAN kepada pembaca2 blog , 
cehh , mcam la ada kann :P
Sebarang aduan , ketidakpuashatian , 
Sila JANGAN bagtau saya,

:P
__________________________________

HARI YANG PALING TERUK

Saya tak suka orang panggil saya lembab , 
Saya sedar diri saya siapa .
Saya tau buat kerja , 
Mampus saya lah nak buat latihan ke tak ,
Saya tak ada mood .
Yang KAU pergi jerit2 nama aku , kenapa ?
 
Okayy , saya memang tidak puas hati ngan anda .
Anda tak puas hati ngan saya ?
BAGUSLAH .

Satu kelas tak suka anda .
Anda berlagak ' PANDAI , BERKUASA'
senang nak labelkan anda  , ANDA GILA KUASA ! 

 saya tau anda tak puas hati ngan group saya .
Group saya jadi sasaran anda .

Fine , saya tak kesah .
Asalkan anda , tak jaga tepi kain saya , 
and anda tak cari pasal dengan saya , 

Saya TAK AKAN sound anda , 
saya baik .
saya ada maruah .
Saya ni berperikemanusiaan lagi , 

Jangan anda ingat , saya tak boleh marah anda .
Anda nk saya report cikgu?

Boleh , 

anda nak cikgu apa ?

Cikgu zuriana ? Cikgu Fahmi ? Cikgu Sabrina ?
Cikgu mana ?

Boleh , saya boleh panggil .
Anda jangan ingat anda lagi hebat ,
sebab banyak orang hebat .

Saya sedar saya ni tak pandai ,
saya sedar saya ni bodoh , 
saya sedar saya ni tak setaraf .

sekurang2 nya , saya tak dibenci orang .
:)

your beloved friend ,
HANIS AQILAH .

 

No comments:

Post a Comment