Wednesday, June 16, 2010

waaaaaaaaaaaa

haha , sooo , smalam birthday lyneee :)

its such a blast .
hehe :D

Izzah , kau dpat luck draw kan kan :'( 
aku ta dpat pon ;\

Syazana menang Game 2 , Bhahaha .
Onggedekgedek :P

Tyra tyra  , bila lah kau nak upload vid uh ?
im waiting <3


__________________________
             Game 1
                             -:  dont know whats the name , tapi kita kene past , satu surat khabar .
                           In this surat khabar ,ada banyakk dare . woohooo .
                           Siape yang kene , kesian :P
                           okay , aku listkan apa yang aku ingat je ehh :)
                            Bina : kene jawab soalan siapa lawan dlu kat Worldcup 2010 nih .
                                     kalau salah , kene buat chicken dance . woohoo .

                            Zul  : Michael Jackson dancee . \(^.^)/ woohooo !
                                  
                      Syazana : Ongedekgedek :) hehe . ( Froggy sound + swim )

                           Haris : 1 knee down , nyanyi lagu birthday for lynee . 
                                        :') sweet :D 

   Game 2
                       Belon beracun kann :)
  woohoo . Aku dpat letupkan belon afiq jeh --' . Belon aku siape letupkan ? Entah --'
HAHA . Syazana menang . woohoo . Muka dia excited gila lepas menang :)


And then , 6:47 , ayah aku dtg . WTH ? orang suruh amik 7:30 cmtu --'
Blum habis lagi :(


HAHA ,
masa makan , kitaorang kan lepak kat Taman . ( Hanis , Izzah , Nisa , Sabrina , Nabihah , Aiman ) . Izzat sombong doh ! Ngan zulhairi jeee =.=' . Okay , jangan tanya aku asal izany tade . Dia kat Melaka , wokey ? ;\ Miss you , zany <3 hehe .

And masa aku tengah main pusing2 ngan sab , nampak zeke ! Hoi zeke ! Kata nak jumpa , bukann nak stop --' 

Nisa ngan sabrina menjerit2 'Zeke! Zeke ! ' bhahahah --'

* masa aku tengah buat post ni , Adelya Hafni Ismadi .   <--- click link .
Tengah pegang karipap besa kedabak dia tuu . -,- yang beli kat Ikea . Datang ulang alik kat aku 7 kali kot , tunjuk2 . Bila orang mintak , lari :P HAMPEH .

pastu2 , masa aku tengah type Game 2 , dia dtang , bawak karipap lagi satu kat tangan dia sebelah tuu , bagi aku. AWWW :') Thanks syang . HAHA :D

                              Thats the end of my story , I think . :)
                    
                           

                      

No comments:

Post a Comment